0item(s)

Nu ai niciun produs în coșul de cumpărături

Product was successfully added to your shopping cart.
  • Pune-ți mintea cu mass-media! Pune-ți mintea cu mass-media!

Pune-ți mintea cu mass-media!

Fii primul care evaluează acest produs.

11,00 lei
Preț în valută
USD: 2.71
EUR: 2.27

Disponibilitate: În stoc

Titlu original Mind Over Media
An apariție 2003
Nr. pagini 133
ISBN 973-86167-4-3
Format 14,5 x 20,5 cm
Copertă paperback

Detalii

Dacă vrei să rămâi întreg la cap! Pune-ți mintea cu mass-media!

Cam asta zic, în mare, cei doi autori ai cărții noastre. Dincolo de hazul lor nebun și de franchețea cu care disecă tot ce ține de asaltul mediatic la care suntem supuși prin TV, reviste, jocuri pe computer, filme, cărți și Internet, Stan și Randy ne propun ceva foarte interesant. Și anume să învățam:

  • cum să facem față presiunii sociale incredibile pentru care nu exiști dacă nu te uiți
  • cum să ne asumăm un scepticism sănătos privind gogoșile mediatice, și mai ales
  • cum să decodăm corect ceea ce ni se vâră sub nas drept bun și frumos, când de fapt e nașpa și găunos.

Recunoaștem câte ceva din cele ce urmează?

Stăm relaxați cu telecomanda-n mână. Zapăm dintr-un canal într-altul: Ne trezim că ne uităm ca-n transă cum doi vecini se poartă prin tribunale - capra unuia a mâncat trandafirii din grădina celuilalt. Cică-i o emisiune "socială". Schimbăm. Urmărim cu încetinitorul femei cu capul gol și sutienul plin cum aleargă pe plaja către un înecat frumos ("divertisment"). La MTV, muzică plină de "bip-uri", de ciudați și dansuri din buric. Ne strâmbăm oripilați (dar fară să ne dezlipim ochii!). Am văzut "muzică". Zapăm pe "sport" unde două matahale cu mănuși încearcă să se omoare spre deliciul publicului.

În sfârșit, lucruri serioase: "știri": politică, poliție, corupție, dopaj, crimă, parada homosexualilor de pretutindeni, sărăcie, viețile starurilor, reclame la detergent și bere. Ca un bonus, savurăm din fotoliu cel mai recent război și sperăm în secret să vedem moartea în direct - visul "live" de aur al tuturor televiziunilor. Într-un final închidem, cică de frica filmelor de divertisment pentru adulți. Mergem la culcare convinși că nimic din ceea ce vedem nu ne afectează. Doar totul se întâmplă altundeva. Și în fond, e doar televiziune, e doar mass-media. Așa să fie oare? Citiți această carte.

Scrie propria ta recenzie

Cum evaluezi acest produs? *

Valoarea generală a produsului