0item(s)

Nu ai niciun produs în coșul de cumpărături

Product was successfully added to your shopping cart.
  • Cum să ne schimbăm în bine Cum să ne schimbăm în bine

Cum să ne schimbăm în bine

AUTOR: Nicholas G. Louh și Roxanne K. Louh

Fii primul care evaluează acest produs.

35,00 lei
Preț în valută
USD: 7.70
EUR: 7.15

Disponibilitate: În stoc

Titlu original Renewing You: a Priest, a Psychologist and a Plan
Traducere de Diana Stănciulescu
An apariție 2022
Nr. pagini 376
ISBN 978‑973‑136‑868‑9
Editură Sophia (Supergraph)
Format 13,5 x 20,5 cm
Copertă paperback

Detalii

Nicholas Louh (doctor în teologie) și Roxanne Louh (doctor în psihologie), soț și sotie, ne propun prin volumul de față câteva soluții la problemele din viața de zi cu zi a creștinilor. Obiectivul lor este de a ne ajuta să ne schimbam în bine viață, evidențiind, prin conlucrarea teologiei cu psihologia, câteva strategii propice aspirațiilor creștine, pentru a ne oferi temelia necesară unei vieți cât mai aproape de chemarea pe care ne-a adresat-o Dumnezeu. Cum să aducem în viața noastră liniștea? Cum să evităm stresul? Cum să deprindem rugăciunea? Cum să nu căutam vinovați? Cum să devenim răbdători? Cum să cerem ajutor? Cum să ne păzim gândurile? La aceste întrebări, dar și la multe altele, găsim în acest volum răspunsuri întemeiate pe pregătirea teoretică și pe experiența bogată a autorilor.


Cartea Cum să ne schimbăm în bine. Un preot, un psiholog, un plan ne încurajează să evităm gândirea în alb și negru, generalizările excesive, amplificarea detaliilor ne ga tive, concluziile pripite, judecățile emoționale, perspectivele catastrofice; ne învață, de pildă, să distingem vinovăția folositoare de cea distructivă, să ne depășim ideile preconcepute, să acceptăm că vom trece și prin perioade grele, să ne rezolvăm disputele în mod eficient.
Prin intermediul acestei cărți, autorii ne îndeamnă și neîndoielnic ne vor ajuta să pornim cu mult curaj pe calea schimbării în bine a vieții noastre.

Scrie propria ta recenzie

Cum evaluezi acest produs? *

Valoarea generală a produsului