0item(s)

Nu ai niciun produs în coșul de cumpărături

Product was successfully added to your shopping cart.
  • Cum să le vorbim copiilor astfel încât să ne asculte. Ghid de supraviețuire pentru părinți cu copii de 2-7 ani Cum să le vorbim copiilor astfel încât să ne asculte. Ghid de supraviețuire pentru părinți cu copii de 2-7 ani

Cum să le vorbim copiilor astfel încât să ne asculte. Ghid de supraviețuire pentru părinți cu copii de 2-7 ani

AUTOR: Joanna Faber și Julie King

50,00 lei
Preț în valută
USD: 10.95
EUR: 10.22

Disponibilitate: În stoc

Titlu original How to talk so little kids will listen. A survival guide to life with children ages 2-7
Traducere de Carmen Cuculescu
An apariție 2019
Nr. pagini 384
ISBN 978-606-44-0157-1
Editură Curtea Veche
Format 15 x 22,5 cm
Copertă paperback

Detalii

Cartea Joannei Faber și a lui Julie King vă dezvăluie secretele comunicării cu copiii mici – cum să îi ascultați, cum să îi determinați să vorbească, cum să înțelegeți ce gândesc, ce simt și ce vor. Autoarele vă propun strategii și exemple utile în procesul educării celor mici pentru a vă ajuta să depășiți dificultățile cu care vă confruntați. Cum primii ani de viață ai copiilor sunt foarte importanți pentru formarea și dezvoltarea lor, acest ghid vă va însoți pașii în fascinanta călătorie a modelării unor caractere puternice și echilibrate. Cele două autoare, experți recunoscuți în parenting, au scris un ghid practic, încărcat cu strategii și metode capabile să ducă la un rezultat imediat. – The Washington Post

Ideile creative ale autoarelor îi vor ajuta pe cei mari să nu se simtă singuri în ceea ce poate fi uneori haosul lumii de părinte. – Publishers Weekly

  1. O capodoperă! scris de Luca la data 06.09.2021
    Valoarea generală a produsului

    Este o carte foarte utilă părinților în general.

  2. Frumoasă scris de Mariana la data 20.08.2021
    Valoarea generală a produsului

    Așteptam de mult timp publicarea acestei cărți în limba română.

Scrie propria ta recenzie

Cum evaluezi acest produs? *

Valoarea generală a produsului