0item(s)

Nu ai niciun produs în coșul de cumpărături

Product was successfully added to your shopping cart.
  • Creștin[ism]ul [i]relevant Creștin[ism]ul [i]relevant

Creștin[ism]ul [i]relevant

AUTOR: Vlad Crîznic

35,00 lei
Preț în valută
USD: 7.64
EUR: 7.15

Disponibilitate: În stoc

An apariție 2019
Nr. pagini 248
ISBN 978-606-94654-2-4
Editură Neword Press
Format 16 x 23 cm
Copertă paperback

Detalii

Sunt câteva teme mari ale credinței creștine care merită abordate: retragerea credincioșilor din sfera publică în cea privată, fragmentarea creștinismului în culte, denominații și preferințe eclesiale, înțelegerea metanarațiunii credinței creștine într-un sens unitar, rolul și imaginea liderului bisericii, conflictul dintre imagine și cuvânt – atât de important pentru cultura contemporană și nu în ultimul rând redefinirea plantării de biserici prin adoptarea de strategii și tipare business acolo unde avem de-a face cu oameni, nu cu profituri.

 

Fiecare dintre aceste teme mi-au preocupat mintea pentru o lungă perioadă de timp, iar ca atare la fiecare ocazie ce mi s-a oferit în creșterea mea academică am ales să studiez temele amintite. Prin urmare, ceea ce aveți în fața este o culegere de eseuri scrise în context academic dintr-o dorință de a înțelege mai bine aspecte ale credinței, ale apologeticii, ale eclesiologiei și ale mărturiei creștine.

Vlad Crîznic

  1. Bună scris de Mariana la data 25.08.2021
    Valoarea generală a produsului

    Toate paginile cărții conțin informații utile!

  2. Greu, dar benefic scris de Flavius Avramescu la data 04.05.2020
    Valoarea generală a produsului

    Din toate cele 7 capitole, îmi este greu să aleg cel mai benefic deoarece fiecare dintre acestea arată câte o latură benefică prezentării și trăirii creștinismului indiferent de vremea în care ne aflăm. Am înțeles că de-a lungul timpului, creștinismul a suferit modificări, dar aceste modificări nu au însemnat știrbirea lui, ci relevanța acestuia.

Scrie propria ta recenzie

Cum evaluezi acest produs? *

Valoarea generală a produsului